miercuri, 18 ianuarie 2012

Tiberiu LOVIN - Consilier al Presedintelui in relatia cu presarii de pe Facebook

Știre importantă. Mai ales pentru mine. Am primit propunerea să fiu consilier al Președintelui în relația cu presă și să port negocieri cu protestatarii. Nu știu dacă să accept sau nu. Ah, precizez că este vorba de președintele de la scara blocului și de vecinii recalcitranți că de două săptămâni n-a trecut femeia de serviciu pe aici. Ce mă sfătuiți? PS Plec la negocieri oricum. Citesc pe furiș Fb.
 
 
· · · acum 34 minute ·

  • Ţie şi altor 23 vă place asta.

    • Ingride ThePrincess ‎:))))))))))))))hai ca m`ai facut sa rad :))))
      acum 33 minute · · 1

    • Chici Angelica ‎:))))))))))
      acum 32 minute ·

    • Cosmin-Sebastian Galeata Ia o lopata cu tine, ca o sa ai nevoie la negocieri. :))
      acum 32 minute · · 2

    • Monica Hanganu e obligatoriu ca salariul sa cuprinda si un spor de murdarire imagine :))
      acum 32 minute · · 1

    • Harabagiu Octavia oricum n-ar fi rau sa te ia si Baescu are nevoie mare de cineva care sa comunice cat de cat...
      acum 31 minute · · 1

    • Sorina Ivascu ‎:-))) esti tare, Tibi! :-)))
      acum 29 minute · · 1

    • Tiberiu Lovin Cosmin, buna idee. Eu zic o bata :) . Monica, s-ar putea sa ma porcaiesc cu vecinii, iar unii ar trebui batuti sa inteleaga cum sta cu parcarea masinilor si cu gunoiul etc :) . Cer si asta. Sporul. Octavia, din pacate, daca as accepta o asemenea oferta as fi mai urat de populatie ca el :)). Nu vreau sa fac un transfer de ura, cu toate ca-s invidios ca asa de multa lume ii scandeaza numele. Asta imi place :)).
      acum 29 minute · · 2

    • Tiberiu Lovin Sorina, usor, usor bag de seama ca avansez :)). Ehe, si cand voi si presedinte la scara blocului, dar cand voi fi pe cele doua... ce fericire! Visez si eu :)).
      acum 27 minute · · 3

    • Monica Hanganu off!! ce-i si cu setea asta de putere !!!:))
      acum 26 minute · · 1

    • Simona Andreea te sfatuiesc apa si sapunu' pt vecinii transpirati de urlete, lotopici aplicate manual si alte ustensile de gradinarit sau scos ochiul unul altuia. ah si paracetamol si diazepam pt aia de te inebunesc cu manele.
      acum 26 minute · · 1

    • Epure Elisabeta ‎:)) uite cine gaseste de lucru in Romania ! Pentru un post liber sant dispusa :))))
      acum 25 minute · · 1

    • Tiberiu Lovin Monica, mai bine decat sa fiu betiv :)). Simona, am noroc ca nu-s manelisti, ci rockeri. In rest ar trebui sa-i organizez un pic, dar sigur voi avea nevoie de sprijinul jandarmilor. Elisabeta, eu mereu imi gasesc de lucru :) . Sunt dorit pentru ca-s simpatic. Macar zic un banc daca nu ma pricep la ce am de facut :)).
      acum 24 minute ·

    • Ioan Victor Dragan Da' jandarmi ai in bloc ? Cod albastru sau bleu ai ?
      acum 24 minute · · 2

    • Tiberiu Lovin Ioan, nu, ci doar un politist de la pasapoarte. Fug spre intalnire. Are loc in piata, chiar in mojlocul oamenilor. In Piata 1 Mai. Pe foarte curand. Sa-mi tineti pumnii sa nu dau :)).
      acum 22 minute ·

    • Bella Liliana Bafta la negocieri!!
      acum 22 minute · · 1

    • Ioan Victor Dragan Hai, pune un ecuson de negociator pe piept si iesi in strada si afli imediat reactia !
      acum 22 minute · · 1

    • Tiberiu Lovin Bella, sa fie! Parca vad ca ma pune sa-mi platesc functia. Ioan, mai bine un ecuson cu lunetist si-mi iau un telescop solid de la Observatorul Astronomic sa pot dialoga corespunzator.
      acum 20 minute · · 1

    • Geta Iliesi ‎:)))))) si eu care ma gandeam la un nivel mai inalt:)
      acum 20 minute · · 1

    • Ioan Victor Dragan dar si echipament de ninja daca pe ecuson scrie ca esti de la casa presedentiala a romanikai !
      acum 20 minute ·

    • Ioan Victor Dragan Daca nu ai echipament - stai la sala de sedinte a blocului si asteapta revoltatii ca vin ei ...
      acum 19 minute · · 1

    • Ioan Victor Dragan cumpara o cucuvea ! pentru ca e criza de cucuvele si a cam sarit pretul in targ !
      acum 16 minute ·

    • Tiberiu Lovin Geta, nici chiar asa sus. Eu ma vad acolo pe la 70 de ani cand voi auzi deficitar si voi intreba mereu Ce? Ce? cand nu voi avea raspunsul pregatit :) . Ioana, care casa presedinteala de romanika? Poate de Scarika. N-am nevoie de echipament. Sunt mai dur ca piatra ponce. Am un caine care se lasa batut de pisici, deci e mai bun ca o cucuvea pentru ca latra. Macar face impresie.
      acum 15 minute · · 2

    • Tiberiu Lovin Mama, ce repede circula informatia! Nici bine n-am acceptat functia ca m-a sunat grijuliu sa-mi dea sfaturi chiar Basescu, Iulian Basescu, sa ma invete cum sa-mi fac pagina cu like pentru scara blocului. Fac pauza pentru ca sunt in intarziere.
      acum 10 minute · · 1

    • Anca Andrei Eu chiar credeam cand am citit inceputul postarii :))
      acum 9 minute ·


  •   

    UPDATE 1 - DIALOGUL CU PRESARII CONTINUA :


    • Dielda Dana Dinu Esti culmea d-le Lovin ! :)))
      acum aproximativ o oră · · 1
    • Dany Danyelle
      hahaha...... Când



      joi
      ...Vezi mai mult
      acum aproximativ o oră ·
    • Alina Ioana Dida eu chiar te/am crezut :))))
      acum aproximativ o oră · · 1
    • Tiberiu Lovin Danny, mi se rupe :) . Apa. Sunt insarcinat cu altele decat sa vad oamenii care fac jocul golanilor din politica. Ioan, sa stii ca ai gresit caricatura: trebuie sa-mi pui sapca. Eu nu por caciula de cand eram in clasa a IV-a, iar atunci o faceam fortat de parinti. Dupa aia mi-am castigat libertatea sa nu mai port caciula. Adica o luam pe cap si dupa ce ieseam din vizor o puneam in ghiozdan :) .
      acum 45 minute · · 1
    • Mihaela Rotunna ‎:))))))))))
      acum 42 minute · · 1
    • Tiberiu Lovin Mi-a venit o idee si pot pune pariu cu oricine ca daca m-as duce in piata si as striga "Sus, Basesescu!" lumea m-ar aplauda si m-ar sustine. Mai refer la toti cei care-l vor jos. Va si demonstrez cum. Pune cineva pariu cu mine? :) Evident ca acelasi lucru l-as scrie pe niste pancarde.
      acum 39 minute · · 2
    • Leo Holdays Mai bine accepta un bilet one way in Mexic :)))
      acum 38 minute ·
    • Mihaela Rotunna nu-l pune. sincer il pierzi.
      acum 37 minute ·
    • Tiberiu Lovin Mihaela, deci tu zici ca nu voi reusi? Merge o cafea la pariul asta? Iti fac demonstratia in cateva minute :) . Si imi vei da dreptate.
      acum 34 minute ·
    • Tiberiu Lovin Leo, sunt nasoale cele mai multe femei din Mexic :) . Mie-mi plac ale noastre.
      acum 34 minute · · 2
    • Ioana Popa ‎:))
      acum 33 minute · · 1
    • Leo Holdays Femeile erau ultimul lucru la care ma gandeam :)))me idiot ma gandeam la cultura...peisaje... :)))
      acum 32 minute · · 2
    • Tiberiu Lovin Leo, pai, ce peisaj, maica? :)) Exista poze pe net. N-are sens sa ma duc pana acolo doar pentru a vedea ce pot observa online.
      acum 31 minute ·
    • Tiberiu Lovin Mihaela Rotunna, te bagi la pariu sau ai inceput sa te sperii de cat de genial sunt? :))
      acum 31 minute · · 2
    • Sorana Molnar ‎:)))))))))))))))))
      acum 30 minute · · 1
    • Anne Marie Annemarie
      tiberiu atentie: "Buna ziua, ati sunat la Salvarea privata. Pentru limba romana apasati 1. Pentru engleza, apasati 2. Pentru verificarea contului dumneavoastra de contributii la sistemul de sanatate, apasati 3. Pentru informatii despre ofer...Vezi mai mult
      acum 29 minute · · 1
    • Tiberiu Lovin Am ajuns la concluzia ca totul este rece in piata, nicio tensiune, nimic de senzatie. Rosiile, castravetii, bananele etc sunt reci.
      acum 29 minute · · 2
    • Ioana Popa Tiberiu Lovin, de fiecare dată când ajung pe pagina ta, trebuie să găsesc ceva care să mă amuze.:)) Eşti foarte tare.:)
      acum 29 minute · · 2
    • Leo Holdays Ei bine do Quijote ramai aici si bafta in lupta cu morile de vant :)))
      acum 29 minute · · 1
    • Leo Holdays don adica:)
      acum 28 minute · · 1
    • Tiberiu Lovin Ioana, ma bucur ca aduc buna dispozitie in randul prietenilor mei. Marturisesc ca am un ajutor: o pana de gasca pe care o folosesc ca ventilator sub brat :) . Leo, nici SOV nu mai bate din picior. Cica-l doare inima din genunchi daca o face.
      acum 27 minute · · 3
    • Sorana Molnar ‎:))))))))))
      acum 26 minute · · 1
    • Tiberiu Lovin Bine, va dezvalui cum as putea sa-i fac e oameni sa ma aprecieze daca strig ce este scris pe pancarde "Sus, Basescu!". Voi pune doua poze: una cu el in streang si alta cu el in teapa. Deci, as castiga pariul? :)
      acum 20 minute ·
    • Ioana Popa Tiberiu Lovin: :))))))))) Faza cu pana e mortala.:))
      acum 16 minute · · 1
    • Dielda Dana Dinu Eu ma gandeam la ceva de genul: Base e in aer .... Deci tot la ´inaltime´ .... :))) Oricum, nu-mi bat capul sa-l vait ....
      acum 11 minute · · 1
    • Tiberiu Lovin Totul tine de imaginatie :) . Poti manipula multimea sa spuna ce vrei tu, sa faca ce vrei tu daca ai imaginatie si esti destul de inteligent si sarmant incat sa te ia in serios.
      acum 9 minute · · 1
    • Dielda Dana Dinu Evident .... Insa numai atunci cand situatia se impune. :)) Fiindca uneori ne sunt cerute raspunsuri ferme de la care nu ne putem sustrage. Bine, si de la aceste cazuri se pot da ´derogari´, dar picam de neseriosi. PS: Filosofam, nimic mai mult, fiindca tocmai mi s-a terminat pauza de cafea .... :)))
      acum 2 minute ·

Niciun comentariu :

Etichete

ioanvickdrag ( 33 ) AOL JOURNAL ( 17 ) FACEBOOK ( 17 ) ROMANIA ( 13 ) flickr inspiration ( 10 ) caricatura ( 9 ) CASA PRESEDENTIALA A ROMANIEI ( 7 ) BUCURESTI ( 6 ) moda in vremuri de criza ( 6 ) political_sexy ( 6 ) CRIN REGAL REPUBLICAN LIBERAL ( 4 ) iapa tanara la turism eco ( 4 ) DAN VOICULESCU CRESCENT ( 3 ) VUVUZELA LA ROMANI ( 3 ) bombonica PSD ( 3 ) colectie electorala ( 3 ) crihana ( 3 ) damasutra horse ( 3 ) gaze si gaza ( 3 ) ministeriabili mizerabili ( 3 ) spalatori de cadavre vii ( 3 ) 2009 ( 2 ) ALEGERI PREZIDENTIALE ( 2 ) PARLAMENTARISSIME ( 2 ) PUIU GAZDARU ( 2 ) Romulus SCARLAT ( 2 ) catalin+quelle=love ( 2 ) ilici ivan iliescu ( 2 ) mihailescu cristian ( 2 ) neoprotestanti si neocomunisti ( 2 ) prafuri pentru mutu' ( 2 ) scorpionul international ( 2 ) timona ( 2 ) tzatze cu proteze ( 2 ) womenword ( 2 ) 7plus ( 1 ) BANCA POPULARA ( 1 ) BGS ( 1 ) BISERICA SF VINERI HERASCA ( 1 ) Bateria EL-BA ( 1 ) Braila ( 1 ) CUPTORUL CU LEMNE ( 1 ) DINU PATRICIU ROMPETROL ( 1 ) FLACARA VIOLET FIORENTINA ( 1 ) Federatia de Incalzire Centrala ( 1 ) GLORIA BUZAU ( 1 ) GOOGLE SEARCH ( 1 ) Irana Douer ( 1 ) KNUT SPARRE ( 1 ) LEUL BATUT DE RON ( 1 ) LIVACHE SECTOR 3 ( 1 ) Lanterna EL-BA ( 1 ) Lumea lui BANCIU ( 1 ) MITZURA CE KURAI ( 1 ) Norvegia ( 1 ) PARCHETUL GENERAL ( 1 ) PROZA SCURTA ( 1 ) Partidul Verde ( 1 ) Portret ( 1 ) REFERENDUM ( 1 ) Radu BANCIU ( 1 ) Romania Literara ( 1 ) SERGIU BAHAIAN ( 1 ) SOV-NUS-REALITATEA-ROSAL ( 1 ) STOALFA ( 1 ) TROMBON ( 1 ) Y-REALITY SHOW ( 1 ) YES-MANI ( 1 ) antitabac ( 1 ) audio si vizual ( 1 ) boc ( 1 ) catzavencu-mardale ( 1 ) clestele ( 1 ) comandant ( 1 ) cristian feroviaru' ( 1 ) dans ( 1 ) etichete ( 1 ) fantana ( 1 ) ghimpata ferata ( 1 ) i+m.barbu ( 1 ) impozit ( 1 ) marinar ( 1 ) mihaela-logan-tziganu ( 1 ) nava ( 1 ) oralis ( 1 ) otv ( 1 ) petrica ghe ( 1 ) piata universitatii 2012 ( 1 ) picnik ( 1 ) ponta ( 1 ) quelle ( 1 ) schengen ( 1 ) silicon-valey ( 1 ) tv ( 1 ) vapor ( 1 ) vidu.ro ( 1 ) vistaprint ( 1 ) zapping ( 1 )

Wikipedia

Rezultatele căutării

Arhivă blog

bloguri preferate